نیایش سپیده دم

نمیدن پرودگار یعنی توجه کردن و میل نمودن به سوی خدا

اسلایدر

نیایش سپیده دم


پیش از طلوع خورشید 

وقتی سپیده سر زد 

وقتی پرنده‌ی شب 

از بام خانه پر زد 

بر خواستم من از خواب 

رفتم وضو گرفتم 

دست دعا گشودم 

یاری از او گرفتم 

از پشت بام مسجد 

آمد ندای توحید 

بار دگر به دلها 

نور نشاط بخشید 

من جانماز خود را 

آهسته باز کردم 

آنگاه با خدایم 

راز و نیاز کردم 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شعرها، کودک و نماز، ،
:: برچسب‌ها: نماز, شعر نماز, سپیده دم, نماز, شعر, مسجد, کودک,
نویسنده : منا هادوی
تاریخ : شنبه 6 دی 1393
زمان : 15:46


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

مترجم سایت